maanantai 24. joulukuuta 2012

minä

Aattelin nyt tähän alkuun kertoo vähän itestäni (:
 
 
Oon 98- syntynyt tyttö Lohjalta ja mun nimi on Christa.
Asun omakotitalos maalla, mut ei meil silti oo mitään maatilaa! Kaks kisulii kyl.
Mun perheeseen kuuluu äiti, iskä ja pikkuveli Aleksi. Rakastan mun perhettä ihan kamalasti vaikka se ei useimmiten siltä saata vaikuttaa.
Mut mun perheen lisäks mulle yhtä tärkee asia on ystävät! En vaa pystyis kuvitella mun elämää ilman ystävii, koska ne on oikeest mulle kaikki kaikes.
Vihaan sitä kun ihmiset arvostelee toisiaan vaikkei itse ole yhtään parempia. En tykkää myöskää yhtää riidellä kavereiden kans, koska ei ne ansaitse sellast et vittuilen niille, mut pikkuriidat kuuluu kyl asiaan :)
Oon ilonen ja pirtee ihminen ja tykkään kokeilla uusii asioi ja ottaa haasteit vastaa.
Mun lempiartisteja on Robin, Justin Bieber ja Rihanna. Kuuntelen musiikkii muutenki ihan laidast laitaan!
Harrastan balettii, jazz-tanssii ja nykytanssii Funkalla ja tykkään hirmusest laulaa ja piirrelläkki välil.
Valokuvaamine on tosi kivaa mut en ehdi ottaa kuvii kauheen usein, joka johtaa siihen et saatan laittaa postauksiin joskus jotain vanhoi kuvii. Mut yritän tähän blogiin oikeest kirjottaa useemmin ku noihin äöäöä oisko kolmee edelliseen!
 
Mutjoo voitte vaik kommentoida tähä et millasii postauksii haluisitte, ni yritän toteuttaa mahdolliset!
 

1 kommentti: